Penyelesaian Pertikaian Alternatif

Terima Kasih!Mesej anda telah berjaya dihantar.
[SMTP] Error!Internal server error.
Maaf!Anda perlu mengisi semua ruangan WAJIB (*)
  • Sekiranya terdapat sebarang aduan dengan invois cukai atau resit, sila maklumkan aduan anda dalam tempoh 60 hari bekerja.
  • Semua aduan akan disiasat. Sila hubungi kami jika anda tidak menerima maklum balas dalam tempoh 30 hari bekerja.
  • Sebarang pertanyaan mengenai aduan yang dibuat, sila e-mel kepada: ebayaradmin@dbkl.gov.my
  • Jika aduan anda tidak diselesaikan, sila hantarkan aduan anda ke Sistem DBKL iSPAAA di http://ispaaadbkl.dbkl.gov.my atau ke laman web rasmi MDTCC di http://e-aduan.kpdnkk.gov.my/atau e-mel kepada:e-aduan@kpdnkk.gov.my .


  • Hubungi Kami


    Alamat:
    DEWAN BANDARAYA KUALA LUMPUR,
    Menara DBKL 1, Jalan Raja Laut,
    50350 Kuala Lumpur, MALAYSIA

    No. Telefon:
    DBKL Hotline:1800-88-3255
    MDTCC Hotline:1800-88-3255
    Emel:
    ebayaradmin@dbkl.gov.my
    http://ispaaadbkl.dbkl.gov.my


    Waktu Perniagaan

    Isnin - Jumaat:
    8.00 pagi hingga 5.00 petang

    Sabtu:
    8.00 pagi hingga 1.00 petang